Thursday, May 21, 2009

Sebuah catatan..


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

Hari ini saya pulang agak lewat dari SMU (A) HAMIDIAH, ada solat hajat dan tazkirah di sekolah, selepas selesai saya megimamah solat zohor dan solat hajat serta memberi tazkirah kepada para pelajar di musalla sekolah, masa tu semua guru dah pun pulang ke rumah, cuma tinggal beberapa guru di situ. Puas hati saya sebab dapat "meleter" kecaknaan tentang peperiksaan pertengahan tahun yang sedang berlangsung.. bila sibuk gitu, terlupa yang anak kat umah demam (adakah aku ibu yang tidak mithali..?), terus jer balik ke umah...

Rumah agak bersih hari ni. hmm.. sebab semalam saya "rajin", habih area saya buat rombakkan. al-maklum, suami nak pulang dari sabah setelah duk situ selama 6 hari.. Barangkali Mujib demam kes ingat kat abi dia.. mugkin ker?

Muhib pula, pihak nasom dari pusat datang ke sini utk temubual dengan parent. setiap parent masing-masing dah ada jadual utk di interview. semuanya di catat oleh 2 petugas dan kami di beri borang utk di isi, bila dah beres semua akan di mesyuaratkan utk tahu rawatan apa yang sesuai utk Muhib, sebab setiap budak autism berbeza..

No comments: