Sunday, July 22, 2007

Buat yang tertunggu-tunggu..... jeng jeng



assalamualaikum wrh wbh..

Hmm, hari ini hari ke-7 kelahiran anak ke 2 saya. tengah berpantang ni, bukan senang nak berblog ni sekarang.. al-maklum berpantang kat umah orang tua. alhamdulillah, anak kedua dilahirkan dengan selamatnya.. banyak pengalaman yang boleh dikongsi bersama, tapi saya rasa kesempatan ini agak tidak sesuai, maklum saje.. orang sedang berpantang. Terima kasih kepada semua yang mendoakan kesejahteraan kami. Anak kedua ini kami namakan Mujiburrahman. Lahir pada pagi 1 rejab. bersamaan 16 Julai 2007... hadiah hari lahir buat suami saya.... yang menyambut ulang tahun kelahirannya ke 27 pada 18 Julai 2007... :-)

3 comments:

Anonymous said...

comelnya baby tu..akak sy nk tumpang tanya..akak bersalin normal ke ceaser ye?? sbb akak pernah tulis time pregnant 31 weeks anak akak sonsang...sbb sy dpt tahu dr doc sy..ank sy sonsang..skrg sy tgh pregnant 33 weeks..time check up tu 32 weeks. tima kasih

Anonymous said...

biar saya jelah jawab sebab isteri saya sedang sibuk berpantang...

bersalin normal, memanglah time tu songsang, tapi lepas tu normal balik.. baby ni banyak pergerakan biasanya. Tak silap saya, kalau lepas 35 minggu masih lagi songsang, kenalah lakukan sesuatu.. hmmm, maybe isteri saya boleh perbetulkan pasni kalau silap

Anonymous said...

Tahniah diucapkan ahmad fadhli
sekeluarga kerana telah dikurniakan
seorang cahaya mata yg comel.Semoga Mujiburrahman menjadi seorang anak yang soleh dan selalu berada di bawah perlindungan dan pemeliharaan Allah.Insyaallah.